Най-богатият избор от задвижващи агрегати.

Разработена, за да намали емисиите, без това да нарушава удоволствието от шофиране, изцяло новата KONA предлага най-богатата гама от задвижвания в сегмента. Можете да избирате между бензинов двигател, бензинов 48-волтов мек хибрид и пълен хибрид.

Хибрид

Електрифицирана ефективност: изцяло новата KONA Hybrid.

Изцяло новата KONA Hybrid използва електричество, за да ви помогне да стигнете по-далеч с всеки литър бензин. Всичко това, без да се налага да зареждате батерия или да променяте навиците си на шофиране. Издигайки горивната ефективност от световна класа на следващото ниво, KONA е оборудвана както с бензинов, така и с електрически двигател, захранван от батерии: напълно паралелна хибридна задвижваща система. Регенеративното спиране зарежда батерията, за да не се налага вие да го правите.
Изцяло новият Hyundai KONA в синьо, минавайки покрай остъклена сграда.
  1. Числото 141 и буквите HP, обозначаващи конските сили.

    Хибридна мощност.

    Бензиновият двигател 1.6 GDi с директно впръскване и захранваният с батерии електрически мотор работят заедно, за да осигурят изключителна производителност с комбинирана мощност от 141 к.с./ 104 kW.

  2. Числото 265 буквите Nm, обозначаващи въртящия момент.

    Висок въртящ момент.

    Електрическият мотор с мощност 43 к.с. разполага с висок въртящ момент и висока ефективност. Освен това осигурява и впечатляващо ускорение при потегляне.

  3. Числото 10.9 и думата секунди (sec).

    Ускорение.

    Изцяло новата KONA Hybrid ускорява от 0 до 100 км/ч за 10.9 секунди.

    Енергиен поток – как работи KONA Hybrid.

    В зависимост от начина на шофиране KONA Hybrid превключва безпроблемно между своя бензинов двигател и електрически мотор, или дори използва и двата. Системата за рекуперативно спиране зарежда батерията, като използва електрическия мотор, за да забави автомобила. След това енергията, съхранена в батерията, захранва електрическия мотор, за да помогне при ускорение, шофиране по наклон и шофиране с ниска скорост. Този сложен енергиен поток е илюстриран в следващите анимации.
    1. Илюстрация на системата за задвижване на Hyundai KONA по време на потегляне/ ниска скорост.

      Потегляне/ Ниска скорост.

      При потегляне или шофиране с ниска скорост, електричеството, съхранявано в батерията, захранва електрическия мотор, за да ускори KONA Hybrid.
    1. 1
    1. Илюстрация на системата за задвижване на Hyundai KONA по време на ускорение/ изкачване на наклон.

      Ускорение/ Изкачване на наклон.

      По време на силно ускорение или изкачване на наклон, електрическият и бензиновият двигател работят паралелно, за да увеличат максимално ускорението и да намалят разхода на гориво.
    1. 1
    1. Илюстрация на системата за задвижване на Hyundai KONA.

      Постоянна скорост.

      При поддържане на постоянна скорост, мощността се осигурява или от бензиновия двигател, или от електрическия мотор, което от двете решения е най-енергийно ефективно в тази ситуация.
    1. 1
    1. Илюстрация на системата за задвижване на Hyundai KONA по време на забавяне/ спускане по наклон.

      Забавяне/ Спускане по наклон.

      Системата за рекуперативно спиране зарежда батерията, като използва електрическия мотор, за да забави автомобила. При намаляване на скоростта или спускане по наклон, генерираната енергия се съхранява в батерията.
    1. 1
    1. Илюстрация на системата за задвижване на Hyundai KONA заедно с иконка за натисната спирачка.

      Рекуперативно спиране.

      При забавяне (напр. чрез спиране или при спускане по наклон) електрическият мотор работи като генератор и рекуперира кинетичната енергия в електрическа енергия, която след това се съхранява в батерията.
    1. 1
    Страничен изглед към изцяло новата Hyundai KONA Hybrid, показвайки едно от колелата.

    Открийте нашите хибридни двигатели.

    Желаете ли да научите повече за високоефективните хибридни двигатели на Hyundai?

    Бензин

    Изцяло новата KONA 48 V mild hybrid.

    Спести гориво и намали вредните емисии с опционалната 48 V mild hybrid система, предлагана с бензиновия 1.0 T-GDi (MHEV). Тя допълва двигателя с вътрешно горене с допълнителен въртящ момент по време на ускорение - в зависимост от състоянието на зареждане на батерията и степента на ускорение. В резултат икономията на гориво и емисии на CO2 на задвижването са значително подобрени.
    Страничен изглед на изцяло новия Hyundai KONA Hybrid пред модерна сграда.

    Сравнете бензиновите двигатели.

    Натиснете върху стрелките, за да видите различните характеристики на двата бензинови двигателя.

    Близък кадър на елегантния въртящ се скоростен лост, разположен на кормилната колона на Hyundai KONA.

    7-степенна скоростна кутия с двоен съединител.

    7-степенната скоростна кутия с двоен съединител съчетава горивната ефективност и удоволствието от шофирането на ръчна трансмисия с удобството на автоматичната.
    Изображение на плавната 6-степенна ръчна скоростна кутия в Hyundai KONA. 

    6-степенна ръчна скоростна кутия.

    Плавната 6-степенната ръчна скоростна кутия е проектирана за бързо и прецизно превключване на предавките.
    Две жени преминават покрай зелена Hyundai KONA, паркирана пред сграда. 

    Открийте нашите бензинови двигатели.

    Желаете ли да научите повече за високоефективните хибридни двигатели на Hyundai?

    © 2024 Hyundai. Всички права запазени.