- „Open for Imagination“ кампанията използва изображения, генерирани от изкуствен интелект (AI), които включват изцяло новия SANTA FE във фантастични декори.
- В официалния Instagram акаунт на Hyundai Worldwide - https://www.instagram.com/hyundai/ потребителите могат да създават свои собствени снимки на мечтана дестинация на открито, включващи изцяло новия SANTA FE
Идеалната локация на открито и различните представи на всеки за нея отразяват подхода, който Hyundai Motor прие при проектирането на изцяло новия SANTA FE. Голямата задна врата и просторният интериор предоставят най-доброто в класа пространство, което вдъхновява за приключения и мечтани дестинации.
Достатъчно е да напишете „Hey SANTA FE“ в официалния Instagram акаунт на Hyundai Worldwide, за да стартирате изживяването и да генерирате изображения, създадени по ваш вкус.
Веднъж седмично от Hyundai Motor споделят генерираните от феновете изображения в класацията Най-доброто от нашите потребители“. Само за един месец са споделени над 200 000 снимки в световен мащаб.
„С тази кампания Hyundai Motor има за цел да обогати дигиталното изживяване за нашите клиенти чрез използването на генеративна AI технология“, каза Sungwon Jee, старши вицепрезидент и глобален главен маркетинг директор. „Вярваме, че тези инициативи създават възможности, при които марката и клиентите могат активно да взаимодействат помежду си, вместо да комуникират едностранно с корпоративни послания. Продължавайки напред, ние ще се стремим непрекъснато да предлагаме на нашите клиенти по-широка гама от подобен тип взаимодействия през различните канали. “
Микросайтът на кампанията ще е активен до февруари 2024 г. на адрес: santafe-openformore.hyundai.com.
Продажбите на изцяло новия Hyundai SANTA FE в Европа и Северна Америка стартират през първата половина на 2024 г.
За Hyundai
Hyundai Motor Company е създадена през 1967 г. и присъства в над 200 страни, в цял свят. Подразделението на южнокорейския производител в Европа отговоря за продажбата и сервизирането на автомобили с марката Hyundai в 47 европейски държави чрез 2279 търговски обекта. Повече от 70 процента от превозните средства, продавани от Hyundai в Европа, са модели, проектирани, тествани и произведени в двете Европейски фабрики на марката. Hyundai Motor Company е един от най-бързо развиващите се автомобилни производители в света. През последните години компанията инвестира значително в иновации и технологии, за да подобри своите продукти и услуги. Hyundai е лидер в разработването на електрически и хибридни автомобили и се стреми да стане един от най-големите производители на електрически автомобили в света. Компанията предлага широка гама от автомобили, подходящи за всеки вкус и потребности - SUV-та, седан, хечбек и EV в различни пазарни сегменти.
В България автомобилният производител е представен от Индустриал Комерс КО ЕООД. Дилърската мрежа разполага с шоуруми и сервизи в градовете София, Пловдив, Стара Загора, Бургас, Варна, Русе и Габрово.