LUXURY EVOLVED Coming Soon!
Дилърство
Модел
Как бихте оценили цялостното си преживяване по време на контакта с представителството на Hyundai?*
Бихте ли препоръчали представителството на Hyundai на Ваши приятели или семейство?*
Как бихте оценили помещенията на представителството на Hyundai?*
Как оценявате търговската зона в представителството на Hyundai?*
Как оценявате комфорта в представителството на Hyundai?*
Как оценявате разположението на автомобилите в изложбената зона?*
Как оценявате чистотата в представителството на Hyundai?*
Как оценявате възможностите за паркиране около представителството на Hyundai?*
Как бихте оценили персонала в представителството на Hyundai?*
Спазване на всички поети ангажименти?*
Смятате ли, че към Вас се отнасяха, като към ценен клиент?*
Бихте ли оценили отношението им като приятелско?*
Успяха ли да разберат нуждите Ви?*
Възможността да отговорят на Вашите въпроси?*
Как оценявате представянето на автомобилите от търговският отдел?*
Отговориха ли на очакванията Ви за познаване на предлаганите автомобили?*
Как бихте оценили пробното шофиране?*
Как бихте оценили цялостното си преживяване по време на процеса по покупка?*
Бихте ли оценили покупката, като справедлива?*
Как бихте оценили демонстрацията на оборудването и функциите на автомобила?*
Информиране относно наличните аксесоари, налични за модела?*
Информиране относно възможностите за финансиране?*
Информиране относно възможностите за застраховане?*
Бяха ли комуникирани предимствата на 5 годишната Тройна грижа?*
Как бихте оценили цялостното си преживяване по предаване на автомобила?*
Как бихте оценили времевата рамка по доставяне на автомобила?*
Бяхте ли информиран адекватно по време на процеса по доставка на автомобила?*
Цялостното състояние на автомобила при предаване?*
Обяснение на условията по гаранция?*
Обяснение на графика на сервизиране на автомобила?*
Обаснение свързани с отдел резервни части и сервиз?*
Как бихте оценили контакта от страна на представителстово на Hyundai след предаване на автомобила?*
Колко скоро след предаване на автомобила, с Вас се свърза представител на Hyundai?*
Имаше ли проблеми, които наложиха да се свържете с представителстово на Hyundai, по време на процеса по покупка?*
Бяха ли решени Вашите проблеми?*
Как бихте оценили разрешаването на Вашите проблеми от страна на представителстово на Hyundai?*
Може ли да предоставите подробна информация относно възникналите проблеми?*
Бихте ли закупили отново автомобил от това представителство на Hyundai?*
Бихте ли закупили отново автомобил с марката Hyundai?*
Къде планирате да извършвате периодичните сервизни обслужвания?*
Как бихте оценили цялостното качества на избраният от Вас модел?*
Имате ли конкретни коментари относно качеството на избраният от Вас модел?*
Вашата информация няма да бъде споделяна с трети лица. Благодарим за Вашето мнение. Тази информация ще бъде използвана, за да подобрим обслужването на нашите клиенти.
Бихте ли желали представителството на Hyundai да се свърже с Вас, за да обсъдите Вашите коментари?*